اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتمام منع تردد ۴۸ ساعته مجدد در ترکیه؛ شمار مبتلایان به ۱۳۸ هزار نفر رسید

همزمان با عبور شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه از ۱۳۸ هزار نفر، قانون منع آمد و شد ۴۸ ساعته مجدد در بیست‌وچهار استان این کشور به پایان رسید.

اتمام منع تردد ۴۸ ساعته مجدد در ترکیه؛ شمار مبتلایان به ۱۳۸ هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وضعیت منع تردد دو روزه جهت مقابله با شیوع ویروس «کووید۱۹» که از روز جمعه توسط دولت ترکیه در ۲۴ استان این کشور برقرار شده بود، نیمه شب یکشنبه به پایان رسید.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» این پنجمین آخر هفته‌ای بود که دولت ترکیه با اعمال قانون منع آمد و شد، از شهروندان خود خواست تا از خانه‌هایشان خارج نشوند.

روند افزایشی تعداد مبتلایان ویروس کرونا در ترکیه بعد از اعمال تدابیر سختگیرانه دولت این کشور برای مقابله با شیوع این بیماری، تا حدودی متوقف شده و تقربیا سیر پایدار به خود گرفته است.

«فخرالدین کوجا» وزیر بهداشت ترکیه شامگاه یکشنبه با صدور بیانیه‌ای گزارش داد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۱۵۴۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ترکیه، در همین بازه زمانی همچنین ۴۷ بیمار مبتلا به این ویروس در ترکیه جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه به ۱۳۸۶۵۷ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۷۸۶ تن افزایش یافت.

وزیر بهداشت ترکیه با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱.۳۷ میلیون مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در این کشور انجام شده، گفت از تعداد کل بیماران، ۹۲ هزار نفر بهبود یافته‌اند.

 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول